[1-10] [11-12]
Yhdistyksen kevätkokous to 29.4. klo 16-18.30 ravintola Kastarissa sekä hybridikokouksena Kokouksessa käydään tavalliset yhdistyksen kevätkokousasiat sekä tehdään henkilövalintoja hallituksen ja luottamushenkilöiden osalta. Lisäksi päätetään sääntömuutoksesta. Ilmoittautuminen 22.4. mennessä helena.karjalainen@oulu.fi. Kokoukseen voi osallistua paikan päällä (rajoitettu osallistujamäärä) tai etäyhteydellä Teamsin kautta. Ilmoita, miten osallistut. Kokouksessa on tarjoilua ja etänä kokoukseen osallistuville annetaan lahjakortti Subwayhin.
Ammattiliitto tarjoaa uusia etuja mm. ROI-talousvalmennusohjelmaa, jonka ensimmäinen kuukausi on ilmainen. https://www.jhl.fi/jasenyys/vapaa-ajan-edut/muut-edut/
JHL tarjoaa jäsenillemme erikoisetuna 23.4. virtuaalisen stand up –illan Käy ilmoittautumassa https://www.jhl.fi/ Luultavasti tämä on hauskaa. Iltaa tähdittävät huippukoomikot Ilari Johansson, Ursula Herlin ja Heikki Vilja!
JHL järjestää ammattialafoorumin 29.–30.10 Tampereella. https://www.jhl.fi/ajankohtaista/teemat/ammattialafoorumi2021/ Tapahtumaan on ilmoittauduttava 13.9. mennessä. Osallistumismaksut ovat 50 €/yö/hlö, 100 €/2 yötä/hlö tai ilman yöpymistä 30 €/hlö. Oulun yliopistolaiset JHL ry tukee osallistumismaksua ja matkakuluja korkeintaan 150 eurolla/osallistuja kuittia vastaan. Ilmoittaudu ensin helena.karjalainen@oulu.fi saadaksesi tuen. Huomaathan, että perjantaille on haettava lomapäivää tai otettava palkaton vapaa päivä.
Oulun yliopisto on laajentanut työntekijän lakisääteistä tapaturmavakuutusta, ja se kattaa nyt myös etätyöt.
AMK-OPINNOT (18.11.2020)
Opiskele työtä tai osaamista varten. Opiskelu voi olla portti uusiin tehtäviin tai vanhojen tehtävien syvällisempään osaamiseen. Ilmoittautuminen alkaa 16.11.2020. Kurssien hinnat alle 20€.
RSS ATOM